مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخزن آب پلی اتیلن در تهران از جمله مخازن نگهداری و ذخیره سازی آب در تهران است که از آن میتوان در محل های مختلف استفاده کرد. در چند دهه گذشته مردم ایران به دلیل سو تدبیری مدیران دولتی در حوزه های مختلف درگیر مشکلات فراوانی شده اند.یکی از بحرانی ترین مشکلات اخیر موضوع کمبود […]

مخزن آب پلی اتیلن در تهران از جمله مخازن نگهداری و ذخیره سازی آب در تهران است که از آن میتوان در محل های مختلف استفاده کرد. در چند دهه گذشته مردم ایران به دلیل سو تدبیری مدیران دولتی در حوزه های مختلف درگیر مشکلات فراوانی شده اند.یکی از بحرانی ترین مشکلات اخیر موضوع کمبود آب شرب در مناطق مختلف می باشد. این بحران سبب گردیده است که در ساعات و روزهای مختلف مردم به آب شرب خانگی دسترسی نداشته باشد. از این رو بازار مخزن آب پلی اتیلن در سال اخیر بسیار داغ می باشد. مخزن آب پلی اتیلن با توجه به اینکه در احجام مختلف تولید می گردند و کیفیت آب و ظاهر و قیمت مناسب تری در مقایسه با مخزن گالوانیزه یا مخازن فلزی دارند، در دو دهه اخیر پرچمدار این بازار شده اند.

 

 

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

 

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت مخزن آب پلی اتیلن در کرج روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

تولید مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخزن آب پلی اتیلن در تهران با استفاده از سه روش روتومولدینگ، بادی، اکستروژن و دستی تولید می گردند. مخزن آب پلی اتیلن روتومولدینگ به صورت عمده بعد از پودر کردن گرانول های پلی اتیلن مخصوص فرایند بادی و درون قالب هایی با اشکال از پیش تعیین شده ریخته شده و در سه جهت مختلف تحت حرارت و چرخش قرار می گیرند.

همزمان با چرخش قالب درون کوره، پودر پلی اتیلن بر دیواره نشسته و ذوب میگردد و با خارج شدن مخزن آب پلی اتیلن در تهران از قالب و سرد شدن شکل نهایی مخزن آب پلی اتیلن قابل مشاهده می باشد. اکثر مخزن آب پلی اتیلن تولید شده در تهران با استفاده از فرایند روتومولدینگ چند لایه تولید می شوند.

هر لایه در مخزن آب پلی اتیلن در تهران دارای خواصی متفاوت بوده و عمل خاصی را انجام میدهد. اکثر مخزن آب پلی اتیلن در تهران در محیط یا فضای باز نصب میگردند. مخزن آب پلی اتیلن به صورت عمده دارای مقاومت محیطی و نوری بسیار بالایی می باشند. مخزن آب پلی اتیلن در تهران قابل حمل در احجام ۱۰۰ لیتر تا ۶۰ متر مکعب قابلیت ساخت را دارند. کاربرد مخزن آب پلی اتیلن علاوه بر نگهداری آب شرب، نگهداری فاضلاب های صنعتی و موارد خورنده در درجه حرارت های پایینتر از ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد.

 

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

نصب مخزن آب پلی اتیلن در تهران

نصب مخزن آب پلی اتیلن ساخت در محل، به صورت عمده بر روی یک استراکچر فلزی نصب می گردند.

مخزن آّب پلی اتیلن مزایای گسترده ای در مقایسه با مخازن کامپوزیت دارند.

یکی از عمده ترین مزایای مخزن آب پلی اتیلن یا مخازن پلی پروپیلن، کیفیت بالای آب شرب می باشد.

مخزن آب پلی اتیلن میتوانند به روش های دیگر نیز تولید گردند. مخزن آب پلی اتیلن در تهران قابلیت بازیافت دارند. این در حالیست که مخازن کامپوزیت، غیر قابل بازیافت هستند و بعد از اتمام دوره کاربری یا آسیب دیدن غیر قابل استفاده می باشند.

 

 

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در تهران

قیمت مخزن آب پلی اتیلن با توجه روش تولید، تیراژ تولید و حجم مخزن دارای قیمت های مختلفی می باشند.

به صورت کلی، با ازدیاد حجم مخزن، قیمت مخزن آب به ازای واحد متر مکعب کاهش می یابد.

مخزن آب پلی اتیلن بیشترین کاربرد در محیط های خانگی را امروزه به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه اکثر مخزن آب پلی اتیلن در تهران فضای باز قرار می گیرند،

استفاده از مخزن آب پلی اتیلن چند لایه امروزه به طرز عجیبی در حال افزایش می باشد.

قیمت مخزن  آب پلی اتیلن چند لایه نسبت به مخزن پلی اتیلن آب تک لایه به صورت عمده ۱۰ تا ۱۵ % بالاتر می باشد. قیمت مخزن آب پلی اتیلن چند لایه با توجه به ازدیاد زمان تولید بالاتر از قیمت مخزن آب پلی اتیلن تک لایه می باشد. قیمت مخزن آب پلی اتیلن در تهران  با توجه به قیمت مواد اولیه پلی اتیلن متغیر می باشد. از این رو قیمت مخزن آب پلی اتیلن عمدتا با در زمان های گوناگون متفاوت می باشد. جهت گرفتن قیمت مخزن آب پلی اتیلن میتوان از کارشناسان مربوط قیمت روزانه را گرفت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد