مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی بهترین راه برای ذخیره سازی و نگهداری آب هست این مقاله میتواند به شما کمک کند. مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی ، ذخیره سازی آب عمدتا بر اساس مواد سازنده به سه دسته مخزن فلزی ( گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، استیل، آهن سیاه، فولادی)، کامپوزیتی و پلاستیکی […]

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی بهترین راه برای ذخیره سازی و نگهداری آب هست این مقاله میتواند به شما کمک کند. مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی ، ذخیره سازی آب عمدتا بر اساس مواد سازنده به سه دسته مخزن فلزی ( گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، استیل، آهن سیاه، فولادی)، کامپوزیتی و پلاستیکی تقسیم می شوند.

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت مخزن ۲۰۰۰ لیتری پلی اتیلن روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

قیمت مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی در تهران

قیمت مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی بر اساس واحد سطح محاسبه میگرد. با افزاش حجم مخزن آب قیمت مخزن در مقایسه با سایر رقبای سنتی مقرون به صرفه  می باشد. توجه داشته باشید که قیمت تمام شده مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی یا مخزن SMC و همچنین مخزن مدولار گالوانیزه برای تولید کننده بر اساس واحد سطح می باشد اما سفارشات مخازن بر اساس حجم ارائه می گردد.

با افزایش حجم مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی شرب نسبت مساحت به حجم کاهش می یابد و قیمت ها رقابتی تر می شود. این موضوع برای تمامی مخازن آب و مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی و مخازن مادولار گالوانیزه نیز صادق است.

اما باید در نظر داشت که شکل مکعبی مخازن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی یا به عبارت دیگه مخزن SMC باعث صرفه جویی در فضا می باشد و گاها مقرون به صرفه تر است. مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی  فلزی مادولار یکی از رقبای سخت مخازن SMC و مخزن آب می باشد. مخزن مدولار فلزی مانند مخزن SMC از پنل های یک متر در یک متر تشکیل می شوند که از کنار هم قرار گرفتن این ورق ها می توان مخازن آب آشامیدنی یا نگهداری مایعات در ابعاد مختلف تولید کرد.

 

 

 

مخزن آب 20000 لیتری پلی اتیلن عمودی

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

 تولید مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتلین عمودی

شرکت مخزن توانایی تولید مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی مخزن SMC و مخزن مدولار گالوانیزه برای مصارف مخزن آب شرب و مخزن نگهداری مایعات با ابعاد مختلف دارد. ابعاد این پنل ها به شرح زیر است :

  • ۰٫۵ متر در ۵/۰ متر
  • ۱ متر در ۱ متر
  • ۲ متر در ۲ متر
  • ارتفاع مخازن ۱، ۵/۱، ۲، ۵/۲، ۳، ۵/۳ و ۴ متر است
  • طول و عرض ای مخزن ها نامحدود بوده و ضربی از ۱ متر مربع است

برای اطلاع بهتر از ابعاد مخزن مدولار گالوانیزه، مخزن GRP و مخزن SMC با ما تماس بگیرید. همچنین بهترین پیشنهادات برای مخزن آب شرب با قیمت های بسیار رقابتی با ما تماس بگیرید.پیشنهاد ما برای مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی شرب و مخزن آب آتشنشانی ساختمان ها مخزن گالوانیزه مدولار است که در کنار طول عمر زیاد و ابعاد متنوع بسیار قابل اعتماد است.

 

 

مخزن آب 20000 لیتری پلی اتیلن عمودی

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

مخزن آب مکعبی ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

معرفی مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی آسانرو سه لایه مناسب ذخیره سازی آب شرب بهداشتی مخازن مکعبی که با عناوینی چون مخزن کتابی، مخزن آسانرو نیز شناخته می شوند با توجه به ابعاد منحصر بفردی که دارند در بسیاری از فضاها که امکان نصب سایر مخازن پلی اتیلنی وجود ندارد قابل نصب و استفاده می باشند.

 

 

مخزن آب 20000 لیتری پلی اتیلن عمودی

مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

خرید و قیمت مخزن آب ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن عمودی

امروزه با توجه به کمبود آب در بعضی مناطق و نیاز به استفاده و ذخیره سازی مناسب آب خرید مخزن و نگهداری از آن به یک امر معمول بدل شده است که به گونه ای که داشتن مخزن امری عادی و ضروری است.

 

لطفا قبل از خرید حتما به نکاتی که صفحه راهنمای خرید اشاره شده دقت بفرمایید :

۱_شما میتوانید پس از بررسی محصولات مختلف سایت برای دریافت مشاوره رایگان و رفع نیاز خود از طریق صفحه ی تماس با ما با کارشناسان با در اتباط باشید تا با توجه به نیاز شما بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

۲_جهت استفاده هرچه بهینه تر و راحت تر شما مشتریان محترم, از محصولات شرکت پلی کالا , صفحه ای تحت عنوان نکات ایمنی ایجاد شده است ,که تمامی نکات مهم در رابطه با نوع استفاده و نگهداری در آن قرار داد. در صورت داشتن سوال در این رابطه اقدام به تماس با ما بفرمایید.

۳_در حال حاضر امکان خرید اینترنتی از طریق سایت نمیباشد , ولی شما میتوانید تمامی محصولات مورد نظر خودرا بررسی و انتخاب نمایید و سپس برای سفارش با پشتیبانی سایت تماس حاصل بفرمایید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد