قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت وان پلی اتیلن دست دوم ، داشتن مزایایی از قبیل عدم پوسیدگی،مقاوم در برابر کپک زدگی، خورنده‌ها، مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی، مواد شوینده و حداکثر کارایی، راحتی و ایمنی که در طراحی آن است، مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد. قیمت وان پلی‌اتیلن دست دوم با توجه به […]

با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت وان پلی اتیلن دست دوم ، داشتن مزایایی از قبیل عدم پوسیدگی،مقاوم در برابر کپک زدگی، خورنده‌ها، مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی، مواد شوینده و حداکثر کارایی، راحتی و ایمنی که در طراحی آن است، مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد.

قیمت وان پلی‌اتیلن دست دوم با توجه به مقرون به صرفه بودن، داشتن مزایایی از قبیل عدم پوسیدگی، مقاوم در برابر کپک زدگی،خورنده ها، مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی، مواد شوینده و حداکثر کارایی، راحتی و ایمنی که در طراحی آن است، مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد.

شرکت مخزن پلاس تولید کننده انواع وان‌ مکعبی ، گرد، استوانه‌ای کوتاه و بلند در لیتراژهای متفاوت است که در تمامی کاربردها از جمله کاربردهای خانگی، صنعتی، کشاورزی‌، شیلاتی، نگهداری مواد در انبارها، مراکز توزیع و کارخانه‌های فرآوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ روی لینک سبزرنگ کلیک کنید .

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم هم نیز مانند وان های نوی پلی اتین نیز از حجم ۶۰ لیتر تا ۲۰۰۰ لیتر تولید شده و به فروش میرسد . از مشخصه اصلی این وان های پلی اتیلن می توانیم به وزن کم ، استحکام بالا ، مقاومت در برابر خوردگی و  اشعه uv آفتاب اشاره کنیم . وان پلی اتیلن برای مصارف مختلف کشاورزی ، شیلاتی ، صنایع غذایی کاربرد گسترده ای دارند.

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

مزایای وان پلی اتیلن دست دوم

  • مزایای و قیمت وان پلی اتیلن دست دوم نسبت به سایر وان ها
  • استحکام بالا در برابر فشار و ضربات
  • سازگار با طیف وسیعی از مواد نظیر آب ، اسید ها و بازها و…
  • تولید شده از ماده اولیه سازگار با مواد بهداشتی و خوراکی
  • نصب آسان انواع ورودی ها و خروجی ها
  • وزن کم و قابلیت جابه جایی و حمل و نقل آسان

 

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

نصب و تعمیر وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم و در صورتی که از مواد اولیه با کیفیت تولید شود سال های سال بدون هیچگونه مشکلی قابل استفاده می باشد. اما در صورتی که مواد اولیه نامرغوب و یا بازیافتی برای تولید و نصب این محصولات استفاده شود هم از قیمت وان پلی اتیلن دست دوم کم میشود هم مرجوع کالا میگردد. اما ممکن است ضربه شدیدی به بدنه وان وارد شود ممکن است دچار شکستگی و یا ترک شود.

برخی از شکستگی های وان پلی اتیلنی قابل تعمیر هستند و برخی دیگر نیز به دلیل موقعیت محل پارگی و شکستگی و یا وسعت زیاد آن، قابل ترمیم و تعمیر نمی باشند و در نتیجه نیاز است تا وان تعویض گردد. ما در این مقاله به روش تعمیر و ترمیم آن دسته از شکستگی و پارگی خواهیم پرداخت که قابل ترمیم بوده و می توانند امکانی را فراهم نمایند تا به مدت طولانی بتوان از این مخازن استفاده کرد.به همین دلیل است که قیمت وان پلی اتیلن دست دوم  مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

 

 

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم

روش تعمیر وان پلی اتیلن دست دوم

اصلی ترین و شاید بتوان گفت تنها روش ترمیم و تعمیر دائمی شکستگی و پارگی وان پلی اتیلن دست دوم، وان های پلاستیکی و محصولاتی از این دست،استفاده از جوش پلاستیکی (جوش پلی اتیلن) است. جوشکاری شکستگی مخازن پلاستیکی و پلی اتیلنی که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به ابزارهای ساده ای دارد ولی مستلزم رعایت نکاتی می باشد که اگر به درستی انجام نشوند نشتی منبع آب پلی اتیلن و پلاستیکی مجدداً به وجود خواهد آمد.

 

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم آنلاین

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم را به صورت آنلاین از ما بخواهید سایت ابریشم پلاس یه سایت مرجع در این زمینه میباشد

محدودیت های وان پلی اتیلن دست دوم

همچون تمامی فناوری های دیگر شکل دهی پلاستیک ها، این صنعت نیز مزایا و محدودیت هایی دارد. یکی از مهمترین مزایای این صنعت در حوزه طراحی است. با یک طراحی مناسب می توان قطعه ای را که با استفاده از فرآیند های دیگر باید با تولید و مونتاژ چندین قطعه ساخته شود، به صورت یک تکه و با هزینه بسیار کمتر تولید نمود.

محصولات تولید شده با استفاده از این فرآیند به صورت ذاتی دارای خواصی مانند همگن بودن ضخامت دیواره ها و استحکام زیادگوشه ها هستند.ضمناً،جهت افزایش استحکام می توان از شیارهایی در طراحی محصول استفاده نمود. یکی دیگر از محاسن مهم این صنعت امکان اضافه نمودن قطعاتی نظیر رزوه های فلزی، لوله ها و سازه ها و حتی قطعات پلاستیکی با رنگ متفاوت از محصول به قالب پیش از آغاز فرآیند تولید است. این قطعات در پایان فرآیند تولید اجزا اصلی و سازنده محصول را تشکیل خواهند داد.

قیمت وان پلی اتیلن دست دوم در تهران 

شما با تماس با ما میتوانید از قیمت های وان پلی اتیلن دست دوم در تهران اطلاعات کسب کنید.

تست وان پلی اتیلن دست دوم

آزمایش تست ضربه بر اساس استاندارد مذکور به این صورت است که نمونه ای از محصول تولید شده برش داده شده و آن را تا دمای -۳۶ درجه سانتی گراد به مدت حداقل ۳۰ دقیقه سرد کرده و سپس با استفاده از دستگاه پرتاب دارت آن را مورد آزمایش قرار می دهند. قیمت وان پلی اتیلن دست دوم بسیار مناسب تر است و برای همین تست های مطمعنیجهت کیفیت محصول انجتم میشود.

اگر نمونه بر اثر ضربه وارده بشکند یا سوراخ شود

آن محصول کیفیت لازم برای فروش را نداشته و مردود محسوب می شود.

و قیمت وان پلی اتیلن دست دوم به کمترین قیمت محاسبه میگردد.

بازدید ظاهری مخازن پلی اتیلن تمامی مخازن پلی اتیلن همچون

دیگر محصولات پلی اتیلنی این شرکت در مرحله نهایی

از لحاظ مشخصات ظاهری توسط کارشناسان مربوطه مورد بازبینی قرار میگیرند

تا در صورت وجود اشکلات احتمالی روی سطوح و داخل آنها،

محصول معیوب از خط تولید و ارسال به نمایندگان کنار گذاشته شود.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد