قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

در این مقاله اطلاعات مناسبی را در ارتباط با قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ در اختیارتان قرار میدهیم. پلی‌اتیلن‌ها از دسته گرمانرم‌ها می‌باشند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن ( C2H4 ) بدست می‌آیند. پلی اتیلن با چگالی بالا را HDPE یا پلی اتیلن سنگین می گویند. به دلیل فشردگی زنجیره مولکولی در پلی اتیلن […]

در این مقاله اطلاعات مناسبی را در ارتباط با قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ در اختیارتان قرار میدهیم. پلی‌اتیلن‌ها از دسته گرمانرم‌ها می‌باشند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن ( C2H4 ) بدست می‌آیند. پلی اتیلن با چگالی بالا را HDPE یا پلی اتیلن سنگین می گویند. به دلیل فشردگی زنجیره مولکولی در پلی اتیلن سنگین، چگالی آن بالا است و به همین دلیل انعطاف پذیری آن ها کم می باشد بنابرین مقاومت ضربه ای در پلی اتیلن های سنگین نسبت به پلی اتیلن سبک کمتر می باشد ولی مقاومت آن ها در برابر مواد شیمیایی و همچنین تنش های شکننده ی محیطی خوب می باشد. موارد کاردبرد ۳۸۴۰ تبریز در تولید مخزن های سپتیک (فاضلاب) ، بانک های بازیافتی و مخزن و ظرف های نگهدارنده است. امیدواریم از مقاله قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ بهره کافی را ببرید.

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت وان پلی اتین دست دوم روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ در تهران

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ یک پلی اتیلن خطی با دانسیته متوسط حاوی ۱-بوتن با توزیع وزن مولکولی باریک می باشد. این گرید با داشتن پکیج UV استابیلایزر فرایندپذیری، سفتی، مقاومت ضربه و قابلیت آسیاب شدن خوبی دارد. این گرید علاوه بر ESCR بالا، کیفیت سطح خوبی به قطعه نهایی می دهد. یکی از مهمترین کاربردهای این گرید در فرایند روتومولدینگ می باشد.

مواد اولیه پلی اتیلن در تولید منهول‌های پلی اتیلن پارس اتیلن کیش از مواد پلی اتیلن با گرید ۳۸۴۰ مخصوص روتاری مولدینگ از محصولات پتروشیمی تبریز می‌باشد. قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ تولیدی پالایشگاه تبریز دارای مواد افزودنی آنتی UV می‌باشند و نیازی به افزودن مواد مقاوم دیگر مانند کربن بلک را ندارند و در مقابل نور مستقیم آفتاب مقاومت لازم و مندرج در استاندارد را دارند. شاخص MFR يا همان شاخص جريان مذاب برابر با ۴ و چگالي اين نوع پلی‌اتيلن برابر با ۰٫۹۳۸ است.

 

قیمت مواد پلی اتیلن 3840

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

 

 

قیمت روزانه مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

مناسب بودن قیمت مواد پلی اتيلن ۳۸۴۰ پالایشگاه تبریز دارای مواد افزودنی پايداركننده حرارتی، نوری و رنگ است و بر اساس استاندارد ملی ۱۴۱۴۸ ايران و برای حفظ و رعایت استانداردهای این استاندارد , پارس اتیلن کیش در تولید منهول‌های خود از این مواد به عنوان مواد اولیه که حاوی افزودنی‌های ضد پرتو فرابنفش می‌باشند استفاده می‌کند و از آنجائیکه شرکت پارس اتیلن کیش بطور ۱۰۰% از مواد خام (Virgin Material) استفاده می‌نماید لذا هیچگونه افزودنی دیگری در این خصوص به مواد اولیه تولید منهول اضافه نمی‌شود و بدین سبب خواص فیزیکی و مکانیکی مواد نیز حفظ می‌شود و یکنواختی پراکنش نیز بطور ۱۰۰% در این محصولات وجود دارد.

مواد پلی اتيلن ۳۸۴۰  قابل بازيافت بوده و زنجيره پليمری آن بسیار فشرده است، و این فشردگی سبب افزايش چگالی مواد پلی اتیلن می‌شود و در نتيجه مقاومت مکانیکی آن افزایش و فشردگی زنجيره‌های پليمری سبب مقاومت بالای آن در برابر مواد شيميایی و تنش‌ها و استرس‌های محیطی می‌شود. مواد ۳۸۴۰ پلی اتیلن به صورت بدون رنگ و شفاف می‌باشد که در تولید و مرحله میکسر پیگمنتهای معدنی به آن اضافه می‌شود.

 

قیمت مواد پلی اتیلن 3840

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

 

مواد پلی اتیلن سنگین

با هدف مشخص شدن محدوده کاربرد عملی، اثر مواد شیمیایی مختلف بر پلی اتیلن۳۸۴۰ سنگین مورد بررسی قرار گرفت و حد مجاز زمان تماس پلی اتیلن گرید قالبگیری چرخشی با آنها در شرایط دمایی مختلف برای دسته های گوناگون مواد شیمیایی مشخص شد. شناخت اثرات مواد شیمیایی بر ظرف نگه دارنده آنها در پیش بینی تولید و کاربرد آنها و همچنین ایمنی استفاده از قطعات پلاستیکی موثر است.

ترکیبهای صنعتی و مصرفی متداول برای ذخیره شدن در تانکهای ساخته شده از پلی اتیلن۳۸۴۰ به روش قالبگیری چرخشی مانند مواد شوینده، مواد سوختی، روغن ها و برخی مواد خوراکی در شرایط تست میدانی با نمونه های ساخته شده در شرایط فرایندی مختلف با فرایند قالبگیری چرخشی که مخزن آب پلی اتیلنی را با این روش تولید میکنند قرار گرفتند.

با اندازه گیری مقاومت ضربه نمونه های قرار گرفته در شرایط گوناگون اثر این مواد بر استحکام قطعات ساخته شده به این روش، و نیز اثر شرایط فرایندی تولید تانک بر مقاومت شیمیایی آن بدست آمد. از آنجا که بر خلاف حالت واقعی، دو طرف نمونه ها در مواد شیمیایی مذکور غوطه ور می شوند، نتایج به دست آمده قابل استفاده در حالت عملی است. نتایج این تحقیق نشان دادند که قطعات مورد نظر به غیر از اسید نیتریک در برابر اغلب مواد صنعتی و شیمیایی که معمولا نیاز به ذخیره کردن آنها می باشد مقاوم است ولی بازه های زمانی مختلفی برای نگهداری آنها پیشنهاد می شود.

 

قیمت مواد پلی اتیلن 3840

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

 

 

مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

در ایران پلیمر اصلی که برای ساختن قطعات قالبگیری چرخشی استفاده می شود گریدهای ۲۸۴۰ و ۳۸۴۰ پتروشیمی تبریز و اراک می باشند و با و جود مقاومت شیمیایی خوب پلی اتیلن صنایع تولید کننده این تانکها همواره در هنگام گرفتن سفارش فروش. برای ذخیره مواد جدید که قبلاً بصورت عملی تست نشده اند دچار ابهام می شوند.

 

قیمت مواد پلی اتیلن 3840

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰

 

 

قیمت مواد پلی اتیلن ۳۸۴۰ تبریز

پتروشیمی تبریز در برابر انواع موادی HDPE برای حل این مشکل

این کار با هدف بدست آوردن مقاومت شیمیایی ۳۸۴۰ که به نوعی در تماس

با محصولات نهایی خواهند بود انجام شده است .

به این منظور با بررسی دقیق منابع اطلاعاتی موجود

در رابطه تا حد زیادی محدود ههای مقاومت شیمیایی بصورت تئوری بدست آمد.

HDPE با شناسایی پایداری پلیمر در مرحله بعدی می بایست

برای یکسری از مواد شیمیایی متداول و ترکیبی، که اطلاعات آن در منابع ذکر شده یافته نشده است،

محدوده مقاومت شیمیایی با آزمایش عملی بدست می آمد

که برای این منظور پس از مشخص شدن استاندارد اینگونه تست ها

و روش انجام کار، مقاومت شیمیایی مواد ۳۸۴۰ در برابر گازوئیل، صابون دستشویی

، روغن صنعتی هیدرولیک، اسید نیتریک، سفید کننده صنعتی و ضد یخ دیزل و ….

که در صنایع مختلف از جمله متداولترین مایعات مورد استفاده با میزان مصرف زیاد هستند

مورد آزمایش قرار گرفت و اثر زمان تماس با ماده شیمیایی مخرب بر خواص مکانیکی پلی اتیلن نیز بدست آمد

 در بخش دیگری از این تحقیق اثر شرایط فرایندی (دمای قالبگیری )

بر مقاومت شیمیایی قطعات شکل گیری شده در مقیاس صنعتی مورد آزمایش قرار گرفت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد