قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

گروه صنعتی ابریشم پلاس ارائه دهنده بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان در سال ۱۳۸۶ تأسیس گردید و فعالیت تولیدی خود را ازهمان سال در زمینی به مساحت ۱۰,۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران بنا نمود. رویکرد این شرکت تولید محصولات با کیفیت و شکیل و احترام به حقوق مصرف […]

گروه صنعتی ابریشم پلاس ارائه دهنده بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان در سال ۱۳۸۶ تأسیس گردید و فعالیت تولیدی خود را ازهمان سال در زمینی به مساحت ۱۰,۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران بنا نمود. رویکرد این شرکت تولید محصولات با کیفیت و شکیل و احترام به حقوق مصرف کننده و توسعه روز افزون محصولات تولیدی و تنوع آن می باشد.

درحال حاضر این شرکت با توجه به محدودیت فضا و طرحهای توسعه ای خود اقدام به تأسیس واحد شماره ۲ در شهرک صنعتی شمس آباد تهران نمود و درحال حاضر با دارا بودن ۵ خط تولید مخازن پلی اتیلن و اجرای ایده های جدید گامهای بسیار زیادی جهت تنوع تولید نموده است در حال حاضر ظرفیت تولیدی این شرکت در دو واحد نزدیک به  ۱۳۰۰۰  تن محصولات دورانی و ۱۰۰۰۰  تن محصولات دیگر پلیمری می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد  قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان با ما در تماس باشید.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

 

برای مطالعه بیشتر در مورد مخازن آب پلی اتیلن طبرستان رو لینک سبزرنگ کلیک کنید .

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

برند های بسیار زیادی در تولید و مناسب بودن قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان در کشور ایران فعالیت می کنند. اما در بازار های سراسر ایران می توان به برند طبرستان به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش و قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان اشاره کرد. این شرکت بازرگانی به سادگی در کشور ایران تولید و خرید و فروش عمده مخازن پلی اتیلن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته است. در این بین بزرگترین مرکز فروش مخازن پلی اتیلن به صورت ارتباط مستقیم با کارخانه در سراسر کشور بهترین نمونه های مخازن پلی اتیلن طبرستان را برای مصرف کنندگان شهر های ایران ارائه می نماید. تنها کافی است با ما در سراسر ایران همراه شوید.

 

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

 

 

بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

برای تولید و بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان از فرآیند قالب گیری دورانی یکی از فرآیندهای شکل دهی پلاستیک هاست استفاده می شود که در دمای بالا ، فشار پایین و به صورت قالب باز جهت تولید قطعات توخالی، یکپارچه و بدون تنش های پسماند به کار می رود. در این فرایند با حداقل هزینه، اشکال بسیار پیچیده با کمترین میزان ضایعات تولید می شوند. قالب گیری چرخشی در فشار اتمسفر انجام می شود و به جای استفاده از ذوب کردن و تزریق مواد به داخل قالب، مواد در داخل قالب ذوب می شوند. در این فرآیند برای انتقال حرارت مناسب در قالب معمولاً از ماده قالب گیری شونده پودری استفاده می گردد.

 

 

انواع قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

شما میتوانید انواع قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان را  در سایت ابریشم پلاس  مشاهده کنید مخازن طبرستان در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بسیارخوبی برخوردار میباشد.

در صورت درخواست مشتری کلیه مخازن به صورت دو لایه ، سه لایه و چهارلایه فوم دار قابل تولید می باشند.

بخشی از دیواره مخازن به سهولت توسط گردبرهای نجاری قابل سوراخ نمودن و نصب اتصالات جهت لوله کشی می باشند.

 

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

 

 

خرید مخازن طبرستان

برای دریافت مشاوره مناسب برای خرید و نازلترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن طبرستان

این محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید .

همچنین این محصولات همراه سه سال گارانتی

معتبر شرکت طبرستان تحویل داده می شود برای سفارش خرید با ما تماس بگیرید.

 

آدرس دفتر فروش: تهران بلوار اندرزگو

بالاتر از پارک قیطریه خیابان روشنایی کوچه بهرام شمالی بن بست شقایق پلاک ۱ واحد ۱۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۱۱۹۵

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان قائم مقام فراهانی

بالاتر از چهارراه مطهری کوچه دوم ساختمان سینا پلاک ۱۶ طبقه۴ واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۴۹۰۷۲

 

کارخانه آذین الوند آسیا: تهران شهرک صنعتی شمس آباد بلوارگلستان گلشن ۱۴ پلاک ۱۲

تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۱۷۸۵

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد