قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

شرکت تولیدی ابریشم پلاس در سال ۱۳۸۶ فعالیت تولیدی خود را همگام با بهترین تکنولوژی روز دنیا با توانایی بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان به دو شکل افقی و عمودی و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه لایه ضد جلبک و […]

شرکت تولیدی ابریشم پلاس در سال ۱۳۸۶ فعالیت تولیدی خود را همگام با بهترین تکنولوژی روز دنیا با توانایی بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان به دو شکل افقی و عمودی و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه لایه ضد جلبک و چهار لایه جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد آتش زا , اسیدی , شیمیایی و مخازن آتشنشانی شروع نموده است.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

 

برای مطالعه بیشتر در مورد مخازن آب پلی اتیلن عمودی روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

مخازن و منبع های آب مختلفی در بازار مخزن آب اصفهان به فروش می رسد.مناسب بودن قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان و تولید شده از پلی اتیلن با گرید خوراکی یکی بیش از سایر انواع مخازن مورد استقبال مردم و صنایع این استان واقع شده است.

فروشگاه تولیدی مخزن پلاس برای تامین نیاز خرید مخازن آب و مناسب بودن قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان و  امکان خرید انواع مخازن آب پلی اتیلن در اصفهان را توسط عاملین فروش و یا ارسال از طریق باربری با خدمات حمل رایگان فراهم کرده است.

ما برای کلیه محصولاتمان ۳ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم تا هموطنان گرامی در استان اصفهان با اطمینان کامل بتوانند اقدام به خرید نمایند.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

 

 

لیست قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان 

شرکت ابریشم پلاس با بیش از ۱۰ سال پیشینه در زمینه مخازن و مناسب بودن قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان و محصولات پلی اتیلن و شناسایی بازارهای هدف این کالا اهمیت سرمایه گذاری و تحقیق در بهینه سازی و ارتقای سطح کیفی محصولات را درک کرده است و بر آن است تا در راستای فعالیتهای تخصصی خود با تیمی مجرب و کاردان در پی بسط سبد محصولات و توسعه شبکه خدمات مشتریان می باشد.

تانکر پلاستیکی از پلی اتیلن تهیه شده است ، از پلی اتیلنی که بسیار مقاوم و استاندار است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .تانکر آب پلاستیکی در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد که می توان به تانکر پلاستیکی عمودی ، تانکر پلاستیکی افقی ، تانکر پلاستیکی مکعبی ، تانکر پلاستیکی زیر پله ایی و … اشاره کنیم .

تانکر پلاستیکی عمودی دارای ارتفاع زیاد است ولی از نظر سطح ، از سطح کمتری برخوردار است . برای حل مشکل ورود تانکر ها ، از تانکر های مکعبی استفاده می شود  ، این تانکر ها در ابعاد ، حجم ها و سایزهای مختلف وجود دارد .

 

بهترین قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان 

از دیگر ویژگی هایی که برای ماده ی پلی اتیلن می توان به آن اشاره کرد ویژگی غیر فعال یودن این ماده است به گونه ایی که پلی اتیلن با هیچ گونه مواد دیگری واکنش شیمیایی از خود نشان نمیدهد و این مهم ترین برتری برای پلی اتیلن به شمار می آید . این خاصیت فوق العاده ی پلی اتیلن سبب شده است که از آن به عنوان مخازنی برای نگهداری آب استفاده شود .

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان

 

 

آدرس دفتر فروش: تهران بلوار اندرزگو بالاتر از پارک قیطریه خیابان روشنایی کوچه بهرام شمالی بن بست شقایق پلاک ۱ واحد ۱۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۱۱۹۵

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان قائم مقام فراهانی بالاتر از چهارراه مطهری کوچه دوم ساختمان سینا پلاک ۱۶ طبقه ۴ واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۴۹۰۷۲ 

 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد