قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

در این مقاله اطلاعاتی را در ارتباط با قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه در اختیارتان قرار میدهیم. مخازن پلی اتیلن به مخازنی گفته می شوند که در انواع مختلفی تولید می شوند و جهت نگهداری انواع سیالات سبک و سنگین و انواع مایعات شیمیایی می توان از آن ها استفاده نمود . مخزن پلی […]

در این مقاله اطلاعاتی را در ارتباط با قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه در اختیارتان قرار میدهیم. مخازن پلی اتیلن به مخازنی گفته می شوند که در انواع مختلفی تولید می شوند و جهت نگهداری انواع سیالات سبک و سنگین و انواع مایعات شیمیایی می توان از آن ها استفاده نمود . مخزن پلی اتیلن به صورت مخازن تک لایه دو لایه و سه لایه تولید می شود ، که هر کدام از این نوع مخازن برای نگهداری سیالات با شرایط محیطی خاص اختصاص می یابند ، برای مثال این گونه می توان گفت که مخازن تک لایه در نگهداری از مایعات در فضای سر پوشیده به کار برده می شوند و مخازن دو لایه نیز مایعات را در فضای باز در مناطق معتدل و مخازن سه لایه نیز مایعات را در فضای باز سردسیر و گرمسیر نگهداری می کنند .

 

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت مخزن آب پلی اتیلن سه لایه روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

 

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

مخازن پلي اتيلني براي نگهداري موادي نظير آب آشاميدني که مسائل بهداشتي و زيست محيطي نظير عدم تغيير بو، مزه و خصوصيات (با گذشت زمان) براي آنها بسيار مهم است و چون پلي اتيلن ماده اي است که از لحاظ شيميايي غير فعال بوده و با مواد ديگر واکنش نمي دهد. اين خصوصيت و مناسب بودن قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه باعث شده پلی اتیلن بهترين گزينه برای تولید مخازن باشند . مخازن پلي اتيلني به علت مقاومت مناسب در برابر شرايط جوي مختلف و انعطاف پذيري از دوام بالايي برخوردار بوده و زمان کاربري نسبتاً طولاني دارند.

 

 

 

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

 

انواع قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه 

مخزن پلی اتیلن شامل مخازن تک لایه ، دو لایه و سه لایه ، مخازن افقی ، مخازن عمودی ، مخازن مکعبی ، مخازن بیضی ، مخازن سم پاش ، مخازن انبساط و مخازن قیفی  می باشند که هر کدام برای کاربرد خاص و ویژه ای طراحی می شوند . ضمناً در مواردي که نياز به مدفون نمودن تانک وجود دارد (نظير تانکهاي سپتيک) انعطاف پذيري پلي اتيلن مقاومت آن را در مقابل فشار ها و نيروهاي اعمالي بالا مي برد. به علاوه، به علت خاصيت ضد خوردگي پلي اتيلن، تانک هاي پلي اتيلني (مخزن) در زمين هاي مرطوب از دوام بسيار بالايي برخوردار هستند.

 

 

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه

 

 قیمت مخازن پلی اتیلن سه لایه در اصفهان

فرآیند تولید مخازن پلی اتیلن سه لایه شامل مراحل ویژه ای است

که مختصرا توضیح داده می شود . برای تولید مخازن پلی اتیلن باید فرآیند تولید را پشت سر گذاشت .

فرآیند قالب گیری که روشی برای شکل دهی به پلاستیک ها در دما های بالا و پایین

و در شکل قالب باز جهت تولید قطعات تو خالی و یک پارچه و بدون تنش های پسماند می باشد

و طی این مرحله می توان با کمترین مقدار تولید ضایعات اشکال پیچیده ای را تولید کرد . 

عواملی همچون دما و زمان قالب گیری و روش و سرعت سرد کردن

و سرعت چرخش قالب و نسبت سرعت محور های چرخش در فرآیند تولید تاثیر گذارند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد