قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران پرکاربردترین مخزن ذخیره موقت فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی – انسانی است . سپتیک تانک پلی اتیلن درتهران توسط یک دیواره به دو بخش نامساوی تقسیم شده است . ویژگی های قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران سبب کاربرد گسترده آنها در بخش های مختلف خانگی […]

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران پرکاربردترین مخزن ذخیره موقت فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی – انسانی است . سپتیک تانک پلی اتیلن درتهران توسط یک دیواره به دو بخش نامساوی تقسیم شده است . ویژگی های قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران سبب کاربرد گسترده آنها در بخش های مختلف خانگی ، بهداشتی و صنعتی شده است . محل هایی که از سپتیک تانک پلی اتیلن استفاده می کنند بسیار گسترده می باشد.

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران که یک نوع سپتیک تانک فاضلاب می باشد  و قیمت بالایی نیز دارد جهت تصفیه فاضلاب یا پیش تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیردو قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران نسبت به دیگر جاها بالا تراست. اما طراحی حجم سپتیک تانک یا ظرفیت سپتیک تانک در تهران ، تولید سپتیک تانک و نصب سپتیک تانک  در تهران مقوله ای است که نیاز به تخصص دارد. لذا تیم ما همواره آماده ارائه خدمات به شما خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر در مورد خرید منبع آب پلاستیکی دست دوم روی لینک سبزنگ کلیک کنید.

تولید و قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران بستگی به مقدار نیاز  و به سرعت تولید آن و، میزان نیاز به تحمل بار خاک و ترافیک و میزان آشنایی کارفرما با مکانیزم سپتیک تانک پلی اتیلن دارد. هر قدر نیاز به سرعت بیشتر باشد تولید کننده باید به سمت تولید سپتیک تانک پلی اتیلن برود.

 

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

 

 

 

مزایای قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

مزایای سپتیک تانک

مزایای استفاده از سپتیک تانک عبارتند از :

۱- پیش تصفیه فاضلاب در حد ۵۰ درصد و جلوگیری از آلودگی محیط زیست

۲- هضم فاضلاب جامد درون پساب خروجی از ساختمان و تبدیل آن ها به مایع به منظور جلوگیری از گرفتگی سوراخ های چاه فاضلاب.

۳- قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران بالا است اما کیفیت آن از دیگر جاها بهتر است.

 

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

 

 

مخزن سپتینک تانک پلی اتیلن دست دوم

 

در بسیاری از پروژه ها بدلیل عدم وجود اگوی شهری پیمانکار یا کارفرما مجبور است از سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب استفاده نماید. بعد از راه اندازی اگوی شهری مخزن فاضلاب  هیچ استفاده ای ندارد . لذا اغلب این افراد تمایل دارند سپتیک تانک خود را بفروشند قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن دست دوم در تهران به نسب بالا تراست اما قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن درتهران دست دوم آن مقرون به صرفه تر است.

 

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

محل نصب سپتیک تانک پلی اتیلن در تهران

دور از مسیر نهرها و آبگیرها باشد، در سطحی هموار ساخته شود، سپتیک تانک در جهت مخالف وزش بادهای غالب ساخته شود چند نکته درخصوص سپتیک تانک : طول انباره مستطیل شکل را ۲ تا ۴ برابر پهنای آن انتخاب می کنند.عمق موثر برای انباره سپتیک تانک باید ۱٫۲ متر باشد، عمق موثر سپتیک تانک عبارتست از فاصله آزاد فاضلاب تا کف سپتیک تانک . فاصله سطح فاضلاب تا سقف انباره سپتیک تانک حداقل باید ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد.باید توجه داشت که برای نصیب این مخزن قیمت سپبتک تانک پلی اتیلن در تهران نیز بالا تر است .

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد