قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

شرکت تولیدی ابریشم پلاس در سال ۱۳۸۶ فعالیت تولیدی خود را همگام با بهترین تکنولوژی روز دنیا با توانایی بهترین قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان به دو شکل افقی و عمودی و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه لایه ضد جلبک و چهار لایه […]

شرکت تولیدی ابریشم پلاس در سال ۱۳۸۶ فعالیت تولیدی خود را همگام با بهترین تکنولوژی روز دنیا با توانایی بهترین قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان به دو شکل افقی و عمودی و مخازن زیر پله، مخازن انبساط، مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه لایه ضد جلبک و چهار لایه جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد آتش زا , اسیدی , شیمیایی و مخازن آتشنشانی شروع نموده است.

برای مطالعه بیشتر در مورد فروش مخازن پلی اتیلن شیراز روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان به مراتب از مخازن استنلس استیل و فایبرگلاس پایین تر است و همچنین منبع ذخیره پلی اتیلن افقی طبرستان در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بسیارخوبی برخوردار میباشد.

 

 

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

 

 

منبع ذخیره پلی اتیلن طبرستان

  • منبع ذخیره تانکر آب پلی اتیلن عمودی کوتاه طبرستان بهترین گزینه جهت استفاده به عنوان تانکرهای هوایی و حمل و نقل فراورده های شیمیایی می باشد.
  • همچنین منبع های ذخیره پلی اتیلن طبرستان جهت نگهداری آب آشامیدنی برای مدت طولانی مناسب می باشند.
  • لایه فوم موجود در مدلهای فوم دار برخی ازتانکر آب پلی اتیلن افقی طبرستان باعث سبکی مخزن و جلوگیری از هدر رفتن گرما از طریق دیواره و ثابت ماندن دمای مایعات داخل آن می گردد.
  •  منبع پلی اتیلن عمودی کوتاه طبرستان از لحاظ وزن و قیمت  به مراتب از مخازن استنلس استیل و فایبرگلاس پایین تر است و همچنین  منبع ذخیره پلی اتیلن افقی طبرستان  در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بسیارخوبی برخوردار میباشد.
  • مخازن بی رنگ به علت شفافیت امکان کنترل سطح سیال داخل آن را توسط کاربر امکانپذیر می نماید.
  • لایه ضد نفوذ نورخورشید موجود در مخازن  پلی اتیلن عمودی کوتاه  طبرستان تا سه و چهار لایه از رشد جلبک ها جلوگیری می نماید.

 

 

چنانچه از مخازن فوق جهت نگهداری و ذخیره آب آشامیدنی استفاده می نمایید، جهت جلوگیری از رشد جلبک لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

  • مخازن بی رنگ جهت ذخیره آب در فضای سرپوشیده مناسب می باشند.
  • مخازن تک لایه جهت ذخیره آب در فضای سرپوشیده مناسب می باشند.
  • مخازن دو لایه جهت ذخیره آب در فضای باز در مناطق معتدل و سردسیر مناسب می باشند.
  • مخازن سه لایه و چهار لایه فوم دار جهت ذخیره آب در فضای باز در مناطق معتدل، گرمسیر و سردسیر مناسب می باشند.
  • تمامی منابع ذخیره پلی اتیلن عمودی طبرستان از تاریخ تولید دارای ۳ سال گارانتی شرکت طبرستان  میباشند.

 

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

 

 

ارزانترین قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان 

منبع های آب مختلفی در سایت ابریشم پلاس به فروش می رسد. قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان و تولید شده از پلی اتیلن با گرید خوراکی  بیش از سایر انواع مخازن مورد استقبال مردم و صنایع این استان واقع شده است.

فروشگاه تولیدی ابریشم پلاس برای تامین نیاز و مناسب بودن قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان و امکان خرید انواع مخازن آب پلی اتیلن در طبرستان را توسط عاملین فروش و یا ارسال از طریق باربری با خدمات حمل رایگان فراهم کرده است.

ما برای کلیه محصولاتمان ۳ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم تا هموطنان گرامی در استان طبرستان با اطمینان کامل بتوانند اقدام به خرید نمایند.

 

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

 

 لیست قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان

ابریشم پلاس جزء با سابقه ترین تولیدکنندگان محصولات پلی اتیلنی در ایران می باشند. به دلیل اهمیت ویژه به کیفیت محصولات خود توانسته اند به عنوان تولید کنندگان مطرح در حوزه محصولات پلی اتیلنی و پلاستیکی تبدیل شوند.

بدون شک، مخازن آب شرکت ابریشم پلاس جزء بهترین مخازن موجود در بازار و بهترین قیمت تانکر آب پلی اتیلن طبرستان می باشد. در تولید آنها از طراحی های بروز، مواد اولیه درجه یک و همچنین مواد فود گرید استفاده شده است و به دلیل رعایت استانداردها و نکات بهداشتی توانسته اند گواهی نامه های مربوطه در این خصوص را کسب نمایند. کسب این گواهینامه ها بسیار دشوار بوده و تنها تعداد معدودی از شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات پلی اتیلنی فعال هستند موفق به اخذ این گواهینامه ها شده اند.

 

آدرس دفتر فروش: تهران بلوار اندرزگو بالاتر از پارک قیطریه خیابان روشنایی کوچه بهرام شمالی بن بست شقایق پلاک ۱ واحد ۱۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۱۱۹۵

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان قائم مقام فراهانی بالاتر از چهارراه مطهری کوچه دوم ساختمان سینا پلاک ۱۶ طبقه ۴ واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۴۹۰۷۲

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد