فروش مواد پلی اتیلن سنگین

فروش مواد پلی اتیلن سنگین  اعم از پلی اتیلن سنگین اکستروژن , پلی اتیلن سنگین دورانی و تزریقی  همانند دیگر مواد پلیمری شامل افزایش قیمت شده‌اند و قیمت مواد پلی اتیلن در بورس کالای مواد پلیمری اعلام و مشخص میگردد و مبنای قیمت گذاری محصولات تولید شده بوسیله پلی اتیلن , قیمت اعلام شده در […]

فروش مواد پلی اتیلن سنگین  اعم از پلی اتیلن سنگین اکستروژن , پلی اتیلن سنگین دورانی و تزریقی  همانند دیگر مواد پلیمری شامل افزایش قیمت شده‌اند و قیمت مواد پلی اتیلن در بورس کالای مواد پلیمری اعلام و مشخص میگردد و مبنای قیمت گذاری محصولات تولید شده بوسیله پلی اتیلن , قیمت اعلام شده در بورس است و طبق اعلام در بورس فروش مواد پلی اتیلن سنگین صورت میگیرد. پلی‌اتیلن سنگین به دلیل بلورینگی زیاد، بیشترین مقدار سفتی و کم‌ترین مقدار نفوذ پذیری را در میان دیگر از انواع پلی‌اتیلن ها را داراست.

برای مطالعه بیشتر در مورد فروش منبع آب پلی اتیلن در تهران روی لینک سبزرنگ کلیک کنید .

قیمت فروش مواد پلی اتیلن سنگین

قیمت فروش مواد پلی اتیلن سنگین در دست تولید کنندگان نیست و در اثر شرایط بازار داخلی و تحت تاثیر منابع ارزی توسط پتروشیمی‌ها اعلام میشود و تولید کنندگان تنها درصد اندکی به عنوان دستمزد و هزینه‌های تولید روی مواد اولیه لحاظ میکنند و محصول تولید شده را به بازار ارائه میکنند فروش مواد پلی اتیلن سنگین تحت تاثیر این شرایط میباشد.

 

 

 

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سنگین در دما و فشار پایین سنتز میشود. در آن از کاتالیست های اکسید فعال مس(کاتالیست فیلیپس) استفاده میشود. کمبود شاخه های آن به زنجیره های پلیمری اجازه میدهد که به یکدیگر نزدیک شده و بچسبند. نتیجه آن ایجاد یک ساختار چگال و بسیار کریستالی است که استحکام بالا و سفتی متوسطی دارد.

 

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

 

 

مشکلات پلی اتیلن

پلی اتیلن در واقع زیست تخریب پذیر نیست و به سادگی تجزیه نمیشود. البته باکتری ها و موجوداتی هستند که بتوانند آنرا تجزیه کنند اما به طور کلی یکی از مشکلات فروش پلی اتیلن سنگین ، همین زیست تخریب پذیر نبودن آن است.البته پلی اتیلن سنگین  میتواند بازیافت شود و اگر فرایند بازیافت به خوبی صورت بگیرد، میتواند هزینه های تولید مجدد آنرا بسیار کاهش دهدنباید فراموش کرد که پلی اتیلن از نفت یا گاز طبیعی استخراج میشود که منبعی تجدیدناپذیر به حساب می آید.

کاربرد پلی اتیلن سنگین

این نوع پلیمر در تولید انواع محصولات تجارتی مانند ظروف نگهداری سوخت و صندلی های مورد استفاده در فضای باز و اسباب بازی ها و لوله ها و مجرا ها مورد استفاده قرار میگیرد همچنین در قالب گیری بادی و قالب گیری تزریقی و لوله و فیبر کاربرد دارد فروش مواد پلی اتیلن سنگین در این صنایع بیشتر میباشد.

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

تولید و فروش مواد پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سنگین سومین محصول پلاستیکی جهان از نظر ظرفیت است در حال حاظر خاورمیانه ۲۲%ظرفیت پلی اتیلن سنگین جهان را در اختیار  دارد کشور های امریکا و چین و کشور های خاورمیانه بیشترین مازاد ظرفیت پلی اتیلن سنگین جهان را دارند و بیشترین فروش مواد پلی اتیلن سنگین جهان را در اختیار دارند.

 

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

فروش مواد پلی اتیلن سنگین

مزایای کلی  پلی اتیلن ها

۱٫مقاومت شیمیایی زیادی دارند

۲٫خواص الکتریکی مطلوبی دارند

۳٫بوی زننده ندارند و سمی نیستند

کیفیت ظاهری پلی اتیلن سنگین

بهترین راه برای پی بردن به کیفیت واقعی لوله پلی اتیلن سنگین  این است که مقداری از آن پلی اتیلن را به آزمایشگاه های معتبر ارسال کنید تا نتیجه را به صورت کتبی به شما ارائه کنند .اما از لحاظ ظاهری میتوانید موارد مانند صاف بودن یا نبودن سطح داخلی یا خارجی لوله را بررسی کنید چونکه لوله های پلی اتیلن بی کیفیت اغلب سطح زبر تری دارند و تکه های کوچک ضایعات و گرانول در گوشت لوله به وضوح مشاهده میشود. راه دیگر تست کیفیت لوله این میباشد  که سطح مقطع لوله را بوسیله تیغ تیزی ببرید تا بتوانید حباب های ریزی که داخل گوشت لوله هست را مشاهده کنید. لوله هایی که داخل گوشت دیواره آن حباب هوا باشد استحکام لوله در برابر ترکیدگی و فشار داخلی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد

مقایسه لوله پلی اتیلن سنگین و لوله مانیسمان

با توجه به خواص بسیار مطلوب مواد پلی اتیلن لوله های ساخته شده

از جنس پلی اتیلن برای انتقال آب، گاز و فاضلاب بسیار ایده آل هستند.

قطر این لوله ها از ۶ میلیمتر تا بیش از دو متر نیز میباشد که لوله های قطور بیشتر جهت انتقال فاضلاب استفاده میشوند.

این لوله ها در گرید های  گوناگون تولید میشوند.

لوله پلی اتیلن نسبت به لوله مانیسمان مقرون به صرفه تر و عمر بالاتری دارد.

پلی اتیلن سنگین   در برابر زلزله و نشست و رانش زمین و تغییرات آب و هوا مقاومت بالایی دارد.

با توجه به این شرایط فروش مواد پلی اتیلن سنگین از مواد لوله مانیسمان بیشتر میباشد

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد