فروش مخازن آب پلی اتیلن

مخزن پلاس، یکی از قدیمی ترین وب سایت های فروش مخازن آب پلی اتیلن و وان پلاستیکی در ایران، با همکاری شرکت پلاستونیک ، اقدام به عرضه با کیفیت ترین و نازلترین قیمت مخازن آب پلی اتیلن تولید شده در سایزها و حجم های مختلف نموده است. در این سال ها تلاش نموده ایم تا […]

مخزن پلاس، یکی از قدیمی ترین وب سایت های فروش مخازن آب پلی اتیلن و وان پلاستیکی در ایران، با همکاری شرکت پلاستونیک ، اقدام به عرضه با کیفیت ترین و نازلترین قیمت مخازن آب پلی اتیلن تولید شده در سایزها و حجم های مختلف نموده است.

در این سال ها تلاش نموده ایم تا با ارائه اطلاعات صحیح و کامل از محصولات، به سوالات مشتریان در خصوص فروش مخازن آب پلی اتیلن و سایر محصولات پلی اتیلنی پاسخ داده و با ارائه خدمات گوناگونی اعم از ارسال فوری، نصب اتصالات، پیگیری سفارشات و خدمات پس از فروش تجربه خوبی در ذهن مشتریان به وجود آوریم. خوشبختانه توانسته ایم با تکیه بر این موضوعات و توجه ویژه بر اصل صداقت و ارائه با کیفیت ترین محصولات،مشتریان وفادار بسیاری در اقصی نقات کشورمان بدست آوریم.

برای مطالعه بیشتر در مورد  فروش مواد پلی اتیلن دست دوم روی لینک سبزرنگ کلیک کنید .

خدمات پس از فروش مخازن آب پلی اتیلن

تمامی محصولات پلی اتیلنی، اعم از مخزن آب، مخزن سوخت، مخزن اسید، مخزن انبساط، مخزن سمپاش، تابوت پلاستیکی و وان پلی اتیلنی دارای ۳۶ ماه گارانتی تعویض شرکت پلاستونیک می باشند. در صورت رعایت شرایط نصب و نگهداری محصولات و در صورت بروز هرگونه ایرادی، محصول خریداری شده شما با یک نمونه جدید تعویض خواهد شد. همچنین به مدت ۱۰ سال خود را متعهد به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی در سراسر ایران می دانیم.

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

فروش مخازن آب پلی اتیلن

 

برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

خدمات مخزن پلاس

یکی از خدمات فروشگاه مخزن پلاس ایران، ارسال سفارشات از طریق باربری های مجاز به سراسر کشور است. کلیه سفارشات با مبلغ بیش از چهارصد هزارتومان تا مراکز استان ها و برخی از شهرستان های بزرگ در سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شود (مشاهده شهرهای مشمول ارسال رایگان مخازن آب). علاوه بر این در شهر تهران خدمات ارسال فوری را راه اندازی نموده ایم تا بلافاصله بعد از ثبت سفارش، محصول خریداری شده به درب آدرس مشتری ارسال شود.

کلیه این محصولات در طی فرایند ارسال و تا زمان تحویل به مشتری تحت پوشش بیمه قرار داده شده اند تا نگرانی مشتریان گرامی بابت زیان ناشی از حوادث احتمالی به طور کامل برطرف گردد.

 

کیفیت مخازن آب پلی اتیلن

کلیه محصولات عرضه شده از ماده اولیه پلی اتیلن فودگرید ۳۸۴۰ تولید شده اند و هیچگونه مواد غیر بهداشتی در تولید این محصولات مورد استفاده قرار نگرفته است. به دلیل بکارگیری مواد اولیه درجه یک و توجه همیشگی به کیفیت محصولات، شرکت پلاستونیک موفق به دریافت انواع استاندارد ها و گواهی نامه های بهداشتی از سازمان غذا و دارو برای محصولات خود شده است .برای مشاهده گواهی نامه ها و استانداردهای محصولات می توانید به صفحه ” گواهینامه ها ” مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که به دلیل دشواری کسب این گواهینامه ها، تا کنون تنها تعداد معدودی از شرکت های تولیدکننده مخازن پلی اتیلن مفتخر به دریافت این گواهینامه ها شده اند.

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

فروش مخازن آب پلی اتیلن

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

مخازن آب پلی اتیلن عموما از پلی اتیلن سنگین ساخته می شوند و بعلت آن که وزن مولکولی بالایی دارند مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی از خود نشان می دهند. در مجموع فروش مخازن آب پلی اتیلن به علت مقاومت مناسب در شرایط جوی مختلف و انعطاف پذیری بالا از دوام بالایی برخوردار بوده و زمان کاربری مفید نسبتا طولانی دارند. این مخازن با پلی اتیلن هایی از گرید خوراکی و غذایی ساخته می شوند که کاملا مناسب و بهداشتی برای آب شرب می باشند و نوع سه لایه آن که در شرکت توان صنعت پلاستیک نیز تولید می گردد می تواند برای نگهداری آب آشامیدنی برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ و بو و مزه آب استفاده شوند.

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

فروش مخازن آب پلی اتیلن

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

با نصب منبع آب و فروش مخازن آب پلی اتیلن می توانید همیشه در طول شبانه روز فشار آب مناسب داشته باشید . فروش مخازن آب پلی اتیلن کاملاً یکپارچه و بدون درز هستند و در مدل‌ های عمودی و افقی موجود هستند در مخزن آب پلی اتیلن افقی چهار محل اتصال و در مخازن عمودی ۸ محل برای نصب اتصالات تعبیه شده است.

 

شرکت تولیدی مخزن پلاس در سال ۱۳۸۷ فعالیت تولیدی خود را همگام با

بهترین تکنولوژی روز دنیا با توانایی بهترین قیمت و فروش مخازن آب پلی اتیلن

به دو شکل افقی و عمودی و مخازن زیر پله، مخازن انبساط،

مخازن قیفی، مخازن مکعبی با مقاطع تک لایه , دو لایه و سه لایه ضد جلبک

و چهار لایه جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد آتش زا , اسیدی , شیمیایی و مخازن آتشنشانی شروع نموده است.

 

فروش مخازن آب پلی اتیلن

فروش مخازن آب پلی اتیلن

باید ها و نباید های فروش پلی اتیلن

عموماً فروش مخازن آب پلی اتیلن و یا تانکر پلاستیکی در ایران

به صورت تک لایه ، دو لایه ، سه لایه و یا چهار لایه تولید می شود .

اولین نکته در رابطه با فروش مخازن آب پلی اتیلن باید بدانید این است

که نفوذ نور خورشید به داخل مخزن، باعث ایجاد جلبک می شود .

در نتیجه باید از مخازن چند لایه استفاده کنید. مخزن سه لایه برای این امر یک انتخاب مناسب است

و مخازن بیش از سه لایه برای مصارف دارویی پیشنهاد می شوند.

لازم به ذکر است تنها در صورتی می توان از مخازن تک لایه برای ذخیره سازی آب شرب استفاده کرد

که هیچگونه نوری در محیط اطراف وجود نداشته باشد .

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد