قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق در اختیار شما  قرار دهیم. مخازن پلی اتیلن به مخازنی گفته می شوند که در انواع مختلفی تولید می شوند و جهت نگهداری انواع سیالات سبک و سنگین و انواع مایعات شیمیایی می توان از آن ها استفاده نمود قیمت […]

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق در اختیار شما  قرار دهیم. مخازن پلی اتیلن به مخازنی گفته می شوند که در انواع مختلفی تولید می شوند و جهت نگهداری انواع سیالات سبک و سنگین و انواع مایعات شیمیایی می توان از آن ها استفاده نمود قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق با توجه به شرایط متفاوت در این کشور مدام در حال تغییر میباشد.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

برای مطالعه بیشتر در مورد  قیمت مخازن پلی اتیلن در اصفهان روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن در عراق

استعلام قیمت و نرخ روز لوله های پلی اتیلن به صورت کیلویی میباشد یعنی اگر شما بدانید هر کیلو لوله پلی اتیلن چند تومان است به سادگی و با استفاده از جدول وزنی لوله های پلی اتیلن میتوانید قیمت یک متر لوله پلی اتیلن را داشته باشید. البته لوله های پلی اتیلن درجه دوم همواره قیمت پایین تری دارند نسبت به لوله های درجه اول دارند  این به دلیل ناخالصی های مواد اولیه آن میباشد که با گرانول مواد لوله های استاندارد آبرسانی تولید شده باشد یا گرانول مواد بازیافتی مثل بطری های نوشابه یا گالن های روغن موتور یا نایلون. هر کدام از این مواد نرخ خاص خود را دارند. هر چه کیفیت لوله پایین تر باشد قیمت آن نیز پایین تر است.

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

 

ویژگی و قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

ازسایر ویژگی هایی که برای مخزن آب پلی اتیلن عراق می توان به آن اشاره کرد ویژگی غیر فعال بودن این ماده است به گونه ایی که پلی اتیلن با هیچ گونه مواد دیگری واکنش شیمیایی از خود نشان نمیدهد و این مهم ترین برتری برای پلی اتیلن به شمار می آید . این خاصیت فوق العاده ی پلی اتیلن سبب شده است که از آن به عنوان مخازنی برای نگهداری آب استفاده شود این ویژگی منحصر به فرد باعث افزایش شدید قیمت مخزن آب پلی اتیلن در عراق به علت شرایط محیطی آن شده است .

 

انواع و قیمت مخزن آب پلی اتیلن در عراق

مخزن آب پلی اتیلن عراق  به صورت مخازن تک لایه ،  دو لایه و سه لایه تولید می شود ، که هر کدام از این مخازن برای نگهداری سیالات با شرایط محیطی خاص اختصاص می یابند ، به این صورت که مخازن تک لایه در نگهداری از مایعات در فضای سر پوشیده کاربرد دارند  و مخازن دو لایه نیز مایعات را در فضای باز در مناطق معتدل و مخازن سه لایه نیز مایعات را در فضای باز سردسیر و گرمسیر نگهداری می کنند.

 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عراق

 

کاربرد مخزن آب پلی اتیلن عراق

در کشور عراق در فصول گرم سال با بالا رفتن دما و کاهش و شوری منابع آب سطحی و زیر زمینی با مشکل کم آبی و حتی در بعضی اوقات جیره بندی آب مواجه میشوند گرمای بیش از حد و افت فشار آب و قطعی های پی در پی آب شهری باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ای برای مردم میشود یکی از کاربرد های مخزن آب پلی اتیلن در عراق ذخیره آب در مخازن میباشد.

 

نصب مخزن آب پلی اتیلن عراق

نصب مخزن آب پلی اتیلن عراق در محل، به صورت عمده بر روی یک استراکچر فلزی نصب می گردند. مخزن آب پلی اتیلن مزایای گسترده ای در مقایسه با مخازن کامپوزیت دارند. یکی از عمده ترین مزایای مخزن آب پلی اتیلن یا مخازن پلی پروپیلن، کیفیت بالای آب شرب می باشد که در کشوری همانند عراق که کیفیت آب شرب آن زیاد جالب نیست استفاده از مخازن پلی اتیلن و پلی پروپلین به شدت توصیه میشود. مخزن آب پلی اتیلن درعراق  قابلیت بازیافت را نیز دارا میباشند. این در حالیست که مخازن کامپوزیت، قابلیت بازیافت ندارند و بعد از پایان دوره کاربری یا آسیب دیدن و ضرب خوردگی  غیر قابل استفاده میشود.

لطفا جهت کسب مشاوره رایگان انتخاب مخزن آب مناسب با ما تماس بگیرید

آدرس دفتر فروش: تهران بلوار اندرزگو بالاتر از پارک قیطریه

خیابان روشنایی کوچه بهرام شمالی بن بست شقایق پلاک ۱ واحد ۱۰

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۱۱۹۵

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان قائم مقام فراهانی بالاتر از

چهارراه مطهری کوچه دوم ساختمان سینا پلاک ۱۶ طبقه ۴ واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۸۸۵۴۹۰۷۲

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد