فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

مخازن پلی اتیلن به انواع تانکر هایی گفته می شود که فروش مواد پلی اتیلن دست دوم به تانکر هایی گفته می شود که از لحاظ جنس به انواع مختلفی از این مخازن ها گفته می شود که شامل تانکر فلزی فولادی ، آهنی ، گالوانیزه ، استیل ، تانکر پلاستیکی پلی اتیلن ، فایبرگلاس […]

مخازن پلی اتیلن به انواع تانکر هایی گفته می شود که فروش مواد پلی اتیلن دست دوم به تانکر هایی گفته می شود که از لحاظ جنس به انواع مختلفی از این مخازن ها گفته می شود که شامل تانکر فلزی فولادی ، آهنی ، گالوانیزه ، استیل ، تانکر پلاستیکی پلی اتیلن ، فایبرگلاس و …  دسته بندی می شود تانکر ها و مخزن ها از نظر ذخیره سازی به دو دسته از لحاظ ذخیره سازی مواد مایع و گاز تقسیم بندی می شوند و مزایای پلی اتیلن عبارتند از : در برابر زمین لرزه مقاومت بالایی دارد ، در برابر اشعه ها بسیار مقاوم می باشد ، انعطاف پذیری بالایی دارند . 

 

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

برای مطالعه بیشتر در مورد فروش مخازن آب پلی اتیلن روی لینک سبزرنگ کلیک کنید

پلیمر چیست؟

پليمر به موادی گفته می شود كه از مولكول هاي بسيار بزرگ ( ماكرومولكول) درست شده اند. اين مولكول‌هاي بزرگ از تكرار و اتصال واحدهاي كوچك (مونومر) تشكيل شده اند . بنا به نوع و تعداد مونومرها و همچنين تكرار و طرز قرار گرفتن آنها در ابعاد مختلف در هر پليمر، مواد پليمري با خواص گوناگون توليد مي‌شود . پليمرها در صنعت پتروشيمي ، به پليمرهاي اساسي و مهندسي دسته‌بندي مي‌شوند .

قیمت فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

مواد پلی اتیلن دست دوم در تولید از انواع اقلامی که پلی اتیلن در آن ها کاربرد دارد استفاده می شود ، قیمت مواد پلی اتیلن همیشه در حال تغییر است و و دارای نوسان قیمتی می باشد و ثبات نسبی در قیمت و فروش مواد پلی اتیلن دست دوم وجود ندارد . همچنین فاکتورهای متعدد دیگری در نرخ ارز ، هزینه حمل و نقل ، هزینه های برق و هزینه‌های پرسنلی و بسیاری موارد دیگر ممکن است در قیمت فروش مواد پلی اتیلن دست دوم و تهیه لیست قیمت تاثیر گذار باشد ، تولید کنندگان و فروشندگان قیمت های خود را به صورت روزانه و با مدت اعتبار یک روز به مشتریان می‌ دهند و شرکت در مناقصات یک ریسک بسیار پر خطر می باشد .

 

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

 

لوله پلی اتیلن درجه دوم

لوله هایی که با مواد گرانول پلی اتیلن تولید شود به اسم لوله غیر یا لوله درجه دوم در بازار شهرت دارند. مواد گرانولی پلی اتیلن از آسیاب کردن لوله های پلی اتیلن شناخته میشوند. سطح کیفیت و مرغوبیت در گرانول پلی اتیلن بسیار متنوع است.گاهی این گرانول را از آسیاب کردن بطری های پلاستیکی یا گالن های روغن موتور و غیره… تولید میکنند که به خوبی گرانول های تولید شده از مواد لوله های آبرسانی استاندارد نیست. لوله های درجه دو برای زهکشی و غلاف کابل برق و انتقال آب کاربرد دارند اما در مواردی مثل آبیاری تحت فشار و یا انتقال آب در خط لوله ای که زیر تابش مستقیم آفتاب (مثل مناطق جنوبی ایران) به هیچ عنوان توصیه نمیشود فروش مواد پلی اتیلن دست دوم در این نوع لوله ها بسیار رو به افزایش است.

 

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

 

بازیافت مواد پلیمری

پلاستیکها جزء ضایعاتی هستند که به دلیل مصرف روز افزون، مقدار زیادی از پسماندها را تشکیل میدهند. پلیمر ها موادی هستند که به علت سهولت قالبگیری و شکل دهی کاربرد فراوانی در صنایع بسته بندی دارند و بعضاً به دلیل استحکام زیاد، پایداری حرارتی بالا،  و مقاومت بالا در برابر خوردگی، در تولید قطعات برای صنایع خودرو، الکترونیک و هواپیما سازی، و حتی فضانوردی و موشک سازی کاربرد دارند فروش مواد پلی اتیلن دست دوم نیز در این صنایع چشمگیر میباشد.

قیمت گرانول در فروش مواد پلی اتیلن دست دوم  

گرانول اسم پلیمر خاصی نیست, به نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب شده و شکل دهی داده شود گرانول میگویند.به عبارت دیگر , گرانولهای پلاستیک گلوله های کوچکی از پلاستیک هستند که داخل دستگاههای مختلف شکل دهی پلاستیک ریخته شده و به انواع مختلف قطعات تبدیل میشوند.

 

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم

بازیافت پلی اتیلن

امروزه با افزايش مصرف پليمرها شاهد افزايش ضايعات اين مواد نيز هستيم

که به تبع آن مساله بازيافت ضايعات و مشکلات زيست محيطي اهميت بيشتري مي يابد.

بازيافت موثر و توسعه کاربردهاي جديد براي محصولات تهيه شده از پليمرهاي بازيافتي مي تواند مشکل تجمع ضايعات و آلودگي محيط زيست را کمتر کند.

“پلي اتيلن ” ( PE ) پلاستيک صنعتي بسيار مفيد و کاربردي است

که در دهه گذشته شاهد افزايش سريع مصرف اين ماده پليمري در صنعت و محيط زيستمان بوده ايم.

پلی اتیلن 

پلي اتيلن ، ماده اي است که اگر بازيافت آن به خوبي انجام شود

و ناخالصي هاي مواد بازيافتي آن حذف شود،

علاوه بر صرفه جويي اقتصادي قابل ملاحظه خواص فيزيکي

و مکانيکي ضايعات مي تواند به خوبي خواص پلي اتيلن نو باشد

و قيمت مواد پلی اتیلن دست دوم کمتر از يک پنجم بهاي مواد نو است.

فروش مواد پلی اتیلن دست دوم به پاکسازي محيط زيست

و جلوگيري از انباشت ضايعات پلاستيکي در طبيعت کمک بسیاری می کند.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد